2009/11/04

codziennie zwyczajnie,nudnie?


Nienawidzę robić zdjęć komórką,ale póki co nie mam wyjścia.Zestaw nie kombinowany,bo nie miałam zbyt dużo czasu.Bluzkę z bufkami wykopałam ostatnio z szafy i zdałam sobie sprawę,że to jest to,czego szukałam.Achh,szafiarskie znaleziska!Czaicie się w najlepszych momentach.W każdym razie kupiłam ją w zwykłym,najzwyklejszym sklepie,a dałam bodajże ok. 18 zł.
Spódniczka ze słynną falbanką,h&m
Natomiast łańcuszek to wyprzedażowy zakup w New Yorkerze-niezbyt przepadam za tym sklepem,ale akurat czegoś takiego szukałam.

Jakoś zdjęcia mnie dobija...fotograf pilnie poszukiwany!

4 komentarze:

  1. jaaaaa. koszula świetna! w świetnym kolorze! cuuuudowna.
    a zestaw ładny ;]
    w ogóle ładnie no ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ręce! : O
    dziewczyno do lodowki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Naszyjnik jest brzydki i nijaki przez co psuję to ładną bluzkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. mysle, ze nie za dobrze go widać, zeby oceniać jaki jest, ale fakt, moglby być troche inny ja bym widziała tutaj kilka łancuszków i byłby dobry efekt :D

    OdpowiedzUsuń