2009/12/21

i want it! Must Have List.

Nie mogę doczekać się wyprzedaży i wtedy chciałabym upolować kilka rzeczy właśnie w tym stylu,wiele bardzo podstawowych,których mi brak ;D
Na mojej liście są:



*Lakier do paznokci w jakimś ciekawym kolorze,np. miętowym.



*ramoneska,lub tego typu kurteczka,niekoniecznie ze skóry.




*idealna torba! O ile taką znajdę.



*bluzki,bluzeczki! oversizowe,z bufkami,z wysokimi ramionami,w paski,z koronką,z kokardą i łańcuszkami.











*kilka bokserek,w różnych kolorach.Podstawą są biały,szary i czarny!Potem ewentualnie pudrowy róż,jak na zdjęciu.




*długi kardigan!szary,czarny...nie umiem sie zdecydować.



*i na koniec najważniejsze. Potrzebuję dżinsowych leginsów jak i również mocno dopasowanych rurek ( co w moim przypadku jest wielką trudnością,gdyż niestety jestem bardzo szczupła.Oby uratowało mnie xxs z Bershki!)





A oprócz tego troche biżuterii,pierścionków,kosmetyków.Ale to może innym razem ;D

zdjęcia pochodzą ze strony internetowej sklepu Asos.


2 komentarze:

  1. ja poluję właśnie na taką ramoneske i torbę uaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. genialna ramoneska i ta kremowa bluzeczka z kokardą.;33
    ;D

    OdpowiedzUsuń