2009/12/27

przecenowe zakupy

zadowalające jest to, że odrazu po świetach gdy do portfela przybyło trochę gotówki wręcz biegne na zakupy, ze względu na przeceny. Nie za bardzo mi sie usmiecha chodzić na zakupy w niedziele, ale dziś zrobiłam wyjątek. Wiekszosc rzeczy kupiłam w h&mie, szczerze trzeba dużo szukać , żeby znalez jakieś przecenione perełki. Ja z zakupów jestem jak najbardziej zadowolona, choc nie wiem czy można to tak nazwać, bo zakupy będa trwały aż do sylwestra i pewnie jeszcze po nim. Codziennie planuje gdzies wyskoczyć i załapać się na okazje. Niebawem zrobię w nich jakieś zdjęcia, naprawde fajnie sie prezentują : )

 
tzw. gazetowa na talie albo pod biust jak kto woli, nawet nie potrzebny jest pasek, bo bez niego sie prezentuje świetnie h&m 40 zł



h&m 20 zł 



h&m 10 zł
cholernie praktyczna, luźna i nieco przezroczysta, ale nie przesadnie.




zachęciła mnie opinia na wizazu, był w kwc wysoko oceniany, więc wziełam,
choć nie przepadam za inglotem





kupiłam je już dawno, jakiś miesiąc temu za grosze, bardzo lubię i zamierzam troche poprzerabiać, wprawdzie ciepłe nie są, ale bardzo praktyczne!





nie zdobęde jej pewnie, bo w polsce nie dostepna, ale zrobić chociażby musze!

3 komentarze: