2009/10/19

Inspiration boards.










Obowiązkowe w pracowniach stylistów,projektantów,dziennikarzy modowych...jest głównym sprawcą świetnego ubioru wszystkich bohaterek z "Plotkary"-bowiem na planie tego serialu inspiration board to rzecz podstawowa .Chciałam zrobić sobie coś takiego w nowym mieszkaniu,ale niestety rodzice niemalże na kolanach błagali mnie,żebym nie niszczyła taśmą klejącą nowiutko pomalowanej ściany,więc zrezygnowałam.Chociaż mam teraz taką małą tablicę i pomyślałam sobie,że mogłabym coś takiego skomponować.Z pewnością może to być ściągawka Twoich ulubionych trendów na jesień/zimę 09/10 , bądź ulubione zdjęcia. W każdym razie uważam inspiration board za coś baaardzo ciekawego.Możesz zrobić ją za pomocą małych wycinków,duzych,niedopasowanych zdjęć,bądź idealnie ułozonych kartek o tym samym wymiarze-ważne,żeby były to rzeczy,na które lubisz patrzeć.No a dodatkowo świetnie może świetnie zainspirować do kompletowania garderoby na drugi dzień bądź wielkie wyjście.

2 komentarze: